Śląska Izba Lekarsko-Weterynaryjna

40 - 150 Katowice, ul. Walecznych 4
tel.: 32 726 15 07, tel./fax: 32 229 40 87
NIP: 634-17-59-255
ING Bank Śląski 47 1050 1214 1000 0007 0006 0387

Aktualności

Komunikat 3 w sprawie pracy biura

W związku ze zwiększającą się ilością dodatnich wyników testów w kierunku COVID-19 informujemy, że nadal obowiązują specyficzne zasady dotyczące załatwiania spraw w biurze Izby Śl.I.L-W.

Wyłączne we wtorki i w czwartki, w godz. 9.oo - 13.oo

można osobiście:

- złożyć gotowe dokumenty czy wnioski (bez możliwości ich poprawiania, sprawdzania czy wypełniania na miejscu) przy specjalnie do tego przystosowanym stanowisku
 - odebrać zamówione telefonicznie lub internetowo i opłacone wcześniej, paszporty (ew. płatność na miejscu wyłącznie kartą).
Powyższe czynności mogą być wykonane WYŁĄCZNIE po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się.  W biurze przyjmujemy wyłącznie osoby zdrowe (nie mające objawów typu: kaszel, katar, gorączka), z zachowaniem zalecanych środków ochrony osobistej - maseczki na twarzy, rękawiczki - wejscie głównymi drzwiami do budynku.

Pozostałe sprawy związane ze składkami, opłatami za wpisy lub zmiany w ewidencji zlz, sprawy dotyczące paszportów będą załatwiane, aż do odwołania wyłącznie elektronicznie lub telefonicznie  

-  w robocze dni tygodnia w godz. 9.oo-14.oo

Kontakt telefoniczny: 32 726 15 07, 668 351 759, 668 211 493

Kontakt e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pracownicy biura pracują w siedzibie Izby lub w systemie zdalnym, odbierając Państwa telefony, wg schematu jak wyżej, obsługując pocztę elektroniczną i tradycyjną oraz na bieżąco dokonując zmian w WetSystemie. Przygotowywane są również wszystkie niezbędne zaświadczenia, wypisy z ewidencji i pozostałe pisma.

Paszporty można nabywać cały czas poprzez formularz zamówieniowy na stronie Śl.I.L-W. (płatność przelewem), wnioski i pisma prosimy wysyłać pocztą tradycyjną, skany drogą mailową (celem ich wstępnej weryfikacji) lub wrzucać do skrzynki pocztowej zawieszonej na bramie wjazdowej do siedziby Izby.

W związku z powyższym prosimy o aktualizację adresów e-mail i adresów korespondencyjnych.

Kategoria: /