Śląska Izba Lekarsko-Weterynaryjna

40 - 150 Katowice, ul. Walecznych 4
tel.: 32 726 15 07, tel./fax: 32 229 40 87
NIP: 634-17-59-255
ING Bank Śląski 47 1050 1214 1000 0007 0006 0387

Odbiór decyzji administracyjnych przez ePUAP

Wszystkim zainteresowanym wyjaśniam, że wysyłane decyzje administracyjne na adresy e-mail przypisane do skrzynki ePUAP, składowane są one w tzw. składach wirtualnych/ skrzynka zewnętrzna, skąd trzeba je pobrać (szczegóły - pomoc ePUAP). 
Zgodnie z przeprowadzoną rozmową z osobą odpowiedzialną za ePUAP - najlepszym rozwiązaniem jest wysyłanie decyzji bezpośrednio na adres skrzynki ePUAP, w związku z czym wszyskich zainteresowanych proszę o ponowne pobranie, wypełnienie - wpisanie adresu skrzynki i przesłanie oświadczenia na adres e-mail Izby.

Oświadczenie można pobrać w zakładce "dokumenty do pobrania"/ "stwierdzenie PWZ" lub "zlz" lub "paszporty", jak i jest zamieszczone poniżej niniejszego tekstu.

Magdalena Górska, kierownik biura Śl.I.L-W.

doc small oświadczenie

Komunikat 2 w sprawie pracy biura

W związku ze stanem epidemii, wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego i na podstawie zarządzenia nr 2/VII/2020 Prezesa Rady Śląskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej informujemy, że zmienione zostają zasady dotyczące załatwiania spraw w biurze Izby Śl.I.L-W.

Od 18 maja 2020 r. we wtorki i w czwartki, w godz. 9.oo - 13.oo będzie można osobiście złożyć gotowe dokumenty czy wnioski (bez możliwości ich poprawiania, sprawdzania czy wypełniania na miejscu) w specjalnie do tego przystosowanym stanowisku - wejscie główne do budynku - czy odebrać zamówione telefonicznie lub internetowo, i opłacone wcześniej, paszporty (ew. płatność wyłącznie kartą). Powyższe czynności mogą być wykonane WYŁĄCZNIE po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie, tylko przez osoby zdrowe (nie mające objawów typu: kaszel, katar, gorączka), z zachowaniem zalecanych środków ochrony osobistej - maseczki na twarzy, rękawiczki.

Wszelkie inne sprawy (opłata składek, opłaty za wpisy lub zmiany w ewidencji zlz, sprawy dotyczące paszportów) będą załatwiane nadal wyłącznie elektronicznie lub telefonicznie.  

32 726 15 07, 668 351 759, 668 211 493 - w robocze dni tygodnia w godz. 9.oo-14.oo
lub mailową Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.do odwołania.

Pracownicy biura pracują w siedzibie Izby lub w systemie zdalnym, odbierając Państwa telefony, wg schematu jak wyżej, obsługując pocztę elektroniczną i tradycyjną oraz na bieżąco dokonując zmian w WetSystemie. Przygotowywane są również wszystkie niezbędne zaświadczenia, wypisy z ewidencji i pozostałe pisma.

Paszporty można nabywać cały czas poprzez formularz zamówieniowy na stronie Śl.I.L-W. (płatność przelewem), wnioski i pisma prosimy wysyłać pocztą tradycyjną, skany drogą mailową (celem ichwstępnej weryfikacji) lub wrzucać do skrzynki pocztowej zawieszonej na bramie wjazdowej do siedziby Izby.

pdf small zarządzenie

Antybiotyki w weterynarii

Przedstawiamy opracowane przez Europejską Agencję Leków EMA zalecenia stosowania antybiotyków. Kategoryzacja ma służyć lekarzom weterynarii jako narzędzie wspomagające w podejmowaniu decyzji jakiego antybiotyku użyć. Za pomoc w tłumaczeniu z języka angielskiego dziękujemy Polskiemu Stowarzyszeniu Lekarzy Weterynarii Małych Zwierząt.

pdf small kategoryzacja antybiotyków